Fakturaservice

Vill ni minska antalet manuella fel och effektivisera er fakturahantering? Få snabbare betalt så ni kan fokusera på affärerna. Registrera ett konto och kom igång direkt.

Registrera konto

Aspia Fakturaservice

Tillsammans med vår samarbetspartner Waya Finance & Technology kan ni automatisera hela fakturaflödet via tjänsten Fakturaservice. Från att ni skickar en faktura eller avi, till betalning med avprickning och bokföringsunderlag. Skulle en kund bli försenad med sin betalning finns en automatisk påminnelse- och kravhantering med schyssta villkor som gör det enkelt att betala. För er som använder MyBusiness är det enkelt att komma igång eftersom det redan finns en färdig integration. Hanterar ni fakturor eller avier i ett annat affärssystem, kan vi hjälpa er att skräddarsy ett koncept utifrån era krav och behov.

Vad är Aspia Fakturaservice BAS

Med Fakturaservice BAS kan ni välja att automatisera ert fakturaflöde från distribution av fakturan till betalning med möjlighet till pausfunktion vid faktura och påminnelsehantering. Önskar ni pausa er faktura kan ni enkelt göra detta via Wayas kundportal upp till 14 dagar, därefter återgår fakturan automatiskt enligt vanligt fakturaflöde. När fakturan förfaller skickas det först ut en betalningspåminnelse och sedan eventuellt ett inkassokrav om fakturan fortsatt är obetald.

Vad är Aspia Fakturaservice PRO

Med Fakturaservice PRO kan ni automatisera hela ert fakturaflöde från distribution av fakturan till betalning. När fakturan förfaller skickas först en betalningspåminnelse och sedan eventuellt ett inkassokrav – detta sker helt automatiskt. Allt som behövs är att ni skapar era fakturor i ert fakturasystem, resten sköts sedan på autopilot. Genom att använda Aspia Fakturaservice PRO sparar ni in den tid som idag läggs på att få fakturorna betalda och får samtidigt betalt snabbare.

Prislista fakturaservice BAS & PRO

 




Få betalt snabbt & enkelt

Vi strävar alltid efter att fakturorna ska betalas så fort som möjligt och med Aspia fakturaservice får kunder i genomsnitt betalt 17 dagar snabbare. Waya erbjuder distribution i alla kanaler; post, e-faktura och e-post, utifrån er kunds krav och behov. Ofta gör de små förbättringarna stor skillnad – som att alla påminnelser har originalfakturan tryckt på baksidan.

 


 

Så här kommer ni igång


1. Ni registrerar ett konto nedan och tecknar ett separat avtal med Waya


2. Waya hjälper er att komma igång med tjänsten

Teckna ett avtal och registrera konto


Fyll i era företagsuppgifter nedan.

Har ni frågor är ni välkommen att kontakta oss på aspia@waya.se
eller 010-214 60 02.

 

Sök upp det företag som du vill registrera